یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : nwed

 به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني، در 9 ماهه امسال 556 نفر بر اثر مسموميت با گاز منوكسيدكربن جان خود را از دست دادند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه تعداد جان باختگان ناشي از گازگرفتگي 349 نفر بود، 59.3 درصد افزايش يافته است.


از كل فوت شدگان ناشي از مسموميت با گاز در9 ماهه امسال 395 نفر مرد و 161 نفر زن بودند.

بر اساس اين گزارش، استان هاي تهران با 143 فوتي، خراسان رضوي و آذربايجان شرقي هر يك با 52 فوتي و استان فارس با 34 فوتي به ترتيب بيشترين فوتي ناشي از مسموميت با گاز را به خود اختصاص مي دهند. همچنين استان هاي بوشهر و هرمزگان در اين مدت هيچ مورد گازگرفتگي نداشته اند.

در آذر ماهامسال نيز 145 نفر بر اثر مسموميت با گاز جان باخته اند كه اين رقم نيز در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 64.8 درصد افزايش يافته است.

يادآور مي شود در 9 ماهه امسال، آذرماه با 145 فوتي بيشترين و شهريور با 12 فوتي كمترين مرگ ناشي از مسموميت با گاز را داشته اند.

 



یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 23:37 ::  نويسنده : nwed

 در آران و بیدگل 

 


 13 نفر بر اثر انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهرستان آران و بیدگل در شمال استان اصفهان مجروح شدند.
بهروان مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل علت این آتش سوزی و انفجار را نشت گاز از بخاری و یا آبگرمکن اعلام کرد و گفت: در این حادثه علاوه بر تخریب کامل این منزل مسکونی، با ریزش دیوار کوچه به چند دستگاه خودرو هم خسارت وارد شد و شیشه‌های چند واحد مسکونی اطراف هم شکست.
 
مسئول کشیک مرکز فوریت‌های پزشکی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز با اشاره به اینکه یکی از مجروحان به علت شدت سوختگی به اصفهان و 2 نفر دیگر به بیمارستان های کاشان منتقل شدند به واحد مرکزی خبر گفت: 10 نفر از مجروحان این انفجار هم در بیمارستان آران و بیدگل سرپایی مداوا شدند.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

آموزش فني نيزارستان
درباره وبلاگ

به وبلاگ فني آموزشي خوش آمديد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NAYZARSTAN و آدرس nwed90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 3558
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1